Subject: Vastus teabenõudele
From: Kristian Pärt <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 11:06:40 +0300

Austatud härra Vahter

Esitasite Siseministeeriumile teabenõude tutvumaks 2015. aasta
kirjavahetusega 9-1/147. Soovitud kirjavahetus on kättesaadav järgnevatelt
linkidelt:

*	29.05.2015 9-1/147-1  ADR:
<https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189080>
https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189080

*	08.06.2015 nr 9-1/147-2 ADR:
<https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189090>
https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189090

*	10.06.2015 nr 9-1/147-4 ADR:
<https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189098>
https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189098

*	10.06.2015 nr 9-1/147-5 ADR:
<https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189104>
https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1189104

*	9-1/147-6  ADR:
<https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1188488>
https://adr.siseministeerium.ee/sisemin/dokument/1188488

Ülejäänud soovitud kirjavahetus edastati Teile PPA poolt 22.07.2025.

Lugupidamisega,

Kristian Pärt
osakonnajuhataja
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>